oferta

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie to szereg działań, których celem jest wyświetlanie strony internetowej na jak najwyższej pozycji w Google. To najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, więc widoczność w niej jest ważna dla każdego właściciela strony www. Dzięki temu można bowiem pozyskać nowych czytelników, klientów czy reklamodawców, w zależności od profilu serwisu.

Dlaczego lepiej być wyżej w wyszukiwarkach? Ponieważ wiele badań dowodzi, iż internauci przeglądają tylko strony wyświetlające się na pierwszych pozycjach. Uważają oni, że te najlepiej pasują do wpisywanych haseł. Są także postrzegane jako bardziej profesjonalne. Pozycjonowanie to bez wątpienia jedna z najtańszych i najskuteczniejszych form reklamy w sieci. Może ono bowiem skutkować zwiększeniem zysków przedsiębiorcy prowadzącego własną stronę.

Nie każdy kto prowadzi stronę www jest w stanie samodzielnie zadbać o utrzymanie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Wówczas z pomocą przychodzimy my. Profesjonalnie i skutecznie prowadzimy proces pozycjonowania, zapewniając większą widoczność strony. Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie zajmiemy się wykonaniem audytu oraz optymalizacją. Pierwszy z wymienionych procesów polega na sprawdzeniu poprawności serwisu internetowego. Drugi natomiast ma na celu wprowadzenie poprawek do kodu strony www. Zajmujemy się tym od lat, więc jesteśmy w stanie zapewnić, że nasza praca przynosi efekty. W krótkim czasie jesteśmy w stanie znacznie poprawić zasięg strony.

Abyśmy mogli rozpocząć pozycjonowanie, musimy wykonać audyt, czyli sprawdzić poprawność Twojej strony oraz optymalizację, która polega na wprowadzeniu poprawek do kodu serwisu WWW.

W ramach usługi pozycjonowania oferujemy:

  • SEO consulting,
  • bezpieczną i skuteczną metodę pozycjonowania organicznego,
  • budowę zapleczowych serwisów wspomagających, które przyspieszą pozycjonowanie,
  • SEO copywriting o odpowiednim nasyceniu słowami kluczowymi,
  • SEO wizerunkowe, czyli PR w wynikach wyszukiwania.

Korzyści z wyboru naszej usługi:

  • przydzielenie zespołu do projektu, który stale pracuje nad serwisem i opiekuje się nim, dzięki czemu natychmiastowo możne reagować na zmienny algorytm wyszukiwarek,
  • zwiększenie ilości odwiedzin pochodzących z wyników wyszukiwania, które mogą przełożyć się na zapytania lub sprzedaż (tzw. konwersja),
  • budowa i administracja mikroserwisami, które w naturalny sposób pomagają w pozycjonowaniu serwisu głównego – przykładem takiego serwisu może być firmowy blog lub forum internetowe,
  • tworzenie wartościowej treści dla użytkowników i wyszukiwarek treści serwisu, czyli kontent pracujący na Twój sukces.

wybrane realizacje