Strefa wiedzy

10 porad na skuteczne pozycjonowanie strony

Jeżeli chcesz wprowadzić swoją stronę na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, poznaj 10 porad, które Ci w tym pomogą. Odzwierciedlają one zmiany zorientowane na jakość treści, jakie wciąż są wdrażane przez najważniejszą wyszukiwarkę internetową – Google. 1. Przyspiesz stronę Podczas ładowania strony liczy się każda sekunda. Im szybciej działa witryna, tym chętniej korzystają z niej […]

Dropshipping – czy warto, czy się opłaca

Dropshipping jest formą współpracy pomiędzy sklepami i hurtowniami, która zapewnia przedsiębiorcom wiele korzyści, choć jednocześnie nie jest pozbawiona wad i nie każdy osiągnie z niej optymalne korzyści. Dowiedz się, jakie zasady rządzą dropshippingiem i zdecyduj, czy jest dla Ciebie opłacalny. Co to jest dropshipping Dropshipping opiera się o relację pomiędzy sklepem internetowym a hurtownią. W […]

Pozycjonowanie lokalne – tajemnica sukcesu lokalnego biznesu

Prowadzisz biznes na określonym, ograniczonym obszarze, np. w danym województwie, mieście czy dzielnicy? Żeby trafić do klientów zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami, zainwestuj w pozycjonowanie lokalne. Dowiedz się, dlaczego warto się nim zainteresować, jakie daje korzyści i za pomocą jakich metod je wdrożyć. Korzyści z lokalnego SEO Jeżeli prowadzisz lokalny biznes, np. restaurację, stacjonarny sklep […]

10 porad na dobre logo, którego nie będziesz się wstydzić

Projektujesz lub chcesz zaprojektować logo i zastanawiasz się, na jakie elementy zwrócić uwagę, jak podejść do tego tematu i czego wymaga jego profesjonalna realizacja? W takim razie przeczytaj artykuł, który pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. 1. Logo to narzędzie Na każdym etapie projektowania logo pamiętaj, że jest ono tylko jednym z elementów strategii […]

Trendy w pozycjonowaniu w 2017 r.

Wybraliśmy kilka podstawowych tendencji w pozycjonowaniu stron internetowych, które naszym zdaniem w najbliższym czasie powinny odgrywać ważną rolę w procesie kształtowania pozycji i wiarygodności witryny. Jeśli jesteś ciekawy naszych przewidywań, zapraszamy do lektury. 1. W stronę mobilności Choć Google od dobrych kilku lat coraz bardziej się skupia się na ruchu pochodzącym z urządzeń mobilnych, to […]

Poznaj metody optymalizacji i pozycjonowania sklepu internetowego

Prowadząc sklep internetowy, zależy Ci jak największym ruchu i zdobyciu jak największej liczby klientów – to oczywiste. Oczywiste nie są jednak metody, za pomocą których możesz osiągnąć ten cel. Jeżeli chcesz poznać sposoby na skuteczną optymalizację i pozycjonowanie sklepu internetowego, wygodnie rozsiądź się w fotelu i przystąp do lektury poniższego artykułu. Optymalizacja Zanim rozpoczniesz pozycjonowanie […]

Jak poprawić konwersję strony internetowej

Strona WWW powinna spełniać określony cel, czyli konwertować ruch użytkowników na działania pożądane z punktu widzenia właściciela. W przypadku witryny firmowej może to być np. wysłanie zapytania o ofertę, w sklepie internetowym – zakup produktu, a na stronie prywatnej pobranie ebooka. Jak sprawić, żeby użytkownicy chętniej wykonywali działania i poprawić w ten sposób konwersję? 1. […]

7 podstaw UX przy projektowaniu strony WWW

Projektowanie stron internetowych jest czynnością kreatywną i wymagającą dużej inwencji twórczej. To jednak nie oznacza, że nie istnieją pewne uniwersalne reguły UX, do których należy się stosować. Poznaj siedem z nich. 1. Czytelność i przejrzystość Być może Cię to zdziwi, ale faktem jest, że większość internautów nie czyta stron, tylko je szybko skanuje wzrokiem i […]

Treść w sklepie internetowym – jak zaplanować i przygotować

Jeżeli otwierasz lub prowadzisz sklep internetowy, do Twoich obowiązków należy nie tylko zadbanie o towar, ale również wypełnienie treścią, o czym ciągle jeszcze wielu przedsiębiorców zapomina. Tymczasem znajdujące się w Twoim sklepie treści odgrywają bardzo istotne znaczenie z punktu widzenia pozycjonowania, marketingu i skuteczności sprzedaży. Dowiedz się, jak i jakie teksty przygotować. Unikalność Treści w […]

Firmowa strona internetowa – przemyśl, zanim stworzysz

Firmowa strona internetowa – w dzisiejszych czasach rzecz oczywista i obowiązkowa dla każdej poważnej firmy, o czym zresztą nie trzeba nikogo przekonywać. Świadomość jej posiadania to jedno, a umiejętność stworzenia w taki sposób, żeby spełniała swój cel – drugie i o wiele trudniejsze zadanie. Stosowanie się do określonych porad pozwala jednak osiągnąć lepsze rezultaty i […]

Skuteczny mailing to nie spam. Jak dobrze wykorzystąć e-mail marketing

Skuteczny mailing nie ma związku ze spamem – jest profesjonalnym narzędziem marketingowym wybieranym przez największe światowe marki w celu kreowania wizerunku, nawiązywania relacji z klientami czy promowania oferty. Odpowiednie wykorzystanie jego zalet pozwala niskim kosztem osiągnąć duże korzyści biznesowe. Sprawdź, o czym pamiętać, decydując się na mailing. Element strategii Mailing nie może istnieć sam dla […]

Audyt strony internetowej – dlaczego warto

Audyt strony WWW jest procesem pożądanym z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania, ale dość często pomijanym przez właścicieli i osoby zarządzające witrynami internetowymi. Sprawdź, dlaczego warto go wdrożyć, jak to zrobić i jakie korzyści można dzięki niemu osiągnąć. Czym jest audyt strony Audyt strony WWW obejmuje jej kompleksową weryfikację z punktu widzenia optymalizacji pod kątem […]

Landing page – skuteczne narzędzie w marketingu internetowym

Landing page, czyli inaczej strona lądowania, docelowa czy produktowa to specjalna, jednostronicowa witryna nastawiona na realizację określone celu, która wspomaga działania marketingowe w Internecie. Dowiedz się, jak ją wykorzystać z myślą o promocji w Sieci i jak skonstruować, żeby te działania były efektywne i przyniosły zamierzony skutek. Landing page – co to jest Landing page […]

10 podstwowych elementów optymalizacji stron WWW cz. II

Podstawy optymalizacji stron WWW omówiliśmy w pierwszym wpisie z tej serii – czas zatem na kontynuację tematu. Sprawdźmy drugą piątkę najważniejszych elementów, o które należy zadbać przy optymalizacji witryny internetowej. 6. Duplicate content Duplicate content to po prostu skopiowane treści. Optymalizacja strony WWW wymaga, aby sprawdzić, czy treść nie jest „podebrana” z zewnętrznych źródeł (czyli […]

10 podstawowych elementów optymalizacji stron WWW cz. 1

Optymalizacja strony WWW przygotowuje ją do pozycjonowania i pozwala wyeliminować błędy w jej budowie oraz w opublikowanych na jej łamach treściach. Jeżeli prowadzisz swoją witrynę lub sklep internetowy, zapewne zdajesz sobie sprawę z newralgicznej roli, jaką dla pozycji w wynikach wyszukiwania odgrywa optymalizacja stron. Niniejszy tekst zwraca uwagę na jej podstawowe elementy i ma na […]

10 form skutecznego marketingu internetowego, cz. 2

W poprzednim wpisie omówiliśmy 5 form marketingu internetowego wraz z ich zaletami i wadami. W poniższym artykule kontynuujmy temat, dopisując kolejnych 5 metod promocji w Sieci. 6. Marketing afiliacyjny Pod nazwą marketingu afiliacyjnego kryją się tzw. programy partnerskie. Ich celem jest bezpośrednia sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem zewnętrznych partnerów (współpracowników), którzy od każdej sprzedaży […]

10 form skutecznego marketingu internetowego, cz. 1

Osiągnięcie sukcesu w Sieci i skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do zainteresowanych odbiorców wymaga podjęcia szeroko zakrojonych działań obejmujących różne rodzaje marketingu internetowego. Aby ułatwić ich wybór i pokazać potencjalne korzyści oraz zagrożenia, jakie się z nimi wiążą, zapoznaj się z niniejszym artykułem. 1. Marketing w wyszukiwarkach Marketing w wyszukiwarkach jest wybierany przez przeważającą większość […]

Identyfikacja wizualna – czym jest, jaka powinna być

Pierwsze wrażenie w dużej mierze decyduje o tym, jak nas postrzegają inni. Jedno spojrzenie wystarczy, aby podświadomie odczuć, czy dana osoba wywołuje w nas sympatię. Tak samo jest w marketingu – klient, który ma styczność z logo, materiałami graficznymi czy plakatami firmy, na ich podstawie w kilka sekund ją ocenia. Dlatego tak ważne jest, aby […]

SEO + Content Marketing – para idealna

Osiągnięcie popularności w sieci wymaga spójnego połączenia różnych elementów marketingu internetowego. Przykładami są pozycjonowanie i content marketing, które obecnie wzajemnie się uzupełniają. O tym, jak zintegrować ze sobą te dwie formy promocji w internecie i dlaczego w ogóle warto to robić, piszemy w poniższym artykule. Content marketing, czyli dobre treści Content marketing obejmuje działania polegające […]

Optymalizacja kampanii Google Adwords. 6 porad, jak sprzedawać dzięki linkom sponsorowanym

Często słyszymy od klientów takie oto zdanie: „Adwords jest do niczego – pożarło ogromne środki i nie przyniosło żadnych korzyści”. Rzeczywiście, reklama w formie linków sponsorowanych może być stratą pieniędzy, jeżeli nie jest prawidłowo zoptymalizowana. Chcąc osiągnąć spodziewany zwrot z inwestycji, poznaj 6 porad pomagających w optymalizacji kampanii Google Adwords. 1. Dobór słów kluczowych To […]

Blog firmowy – dlaczego warto i jak należy go prowadzić

Blogi firmowe wyrastają w sieci jak grzyby po deszczu. Przedsiębiorcy i sklepy internetowe wykorzystują je głównie jako narzędzie marketingowe – stosunkowo tanie, skuteczne i bardzo elastyczne. Co skłania firmy i sklepy do prowadzenia blogów firmowych? Jakie treści i w jaki sposób warto publikować na ich łamach? Na te oraz inne pytania związane z zakładaniem i […]

Co wpływa na pozycję w Google – lista czynników

Pozycjonowanie stron WWW to skomplikowany proces, na którego wpływ ma wiele czynników. Konkretnie jakich? Co decyduje, że jedna strona internetowa znajduje się w top3, a innej trudno wejść do top30 na daną frazę? Na te pytania pozycjonerzy od lat próbują znaleźć odpowiedź. W niniejszym tekście chcemy to ułatwić, zastanawiając się, co ma wpływ na pozycję […]

Formy dystrybucji treści w Internecie

Jako osoba zainteresowana marketingiem w Internecie, zapewne masz świadomość, że chcąc przebić się ze swoim przekazem, konieczne jest skuteczne dostarczenie odpowiednich treści użytkownikom. Jeżeli masz gotowe teksty i zastanawiasz się, gdzie i w jakiej formie je publikować, ten artykuł jest dla Ciebie. Blog Blog jest bardzo uniwersalnym narzędziem komunikacji niezależnie od rodzaju dostarczanej treści. Jego […]

AdWords czy pozycjonowanie ? – różnice, podobieństwa, korzyści

Usługa linków sponsorowanych Adwords oraz pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych to dwie podstawowe metody marketingu w Sieci wykorzystywane w celu pozyskania ruchu. Sprawdź, jakie są ich główne założenia, czym się różnią, w czym są podobne, jakie dają korzyści i którą z nich wybrać. A zatem: Google Adwords czy pozycjonowanie? Google Adwords Adwords to usługa, która […]

Jak stworzyć skuteczną stronę produktu w sklepie internetowym?

Prowadząc sklep internetowy, dążysz do głównego celu, jakim jest wzrost sprzedaży. Zależy Ci na tym, żeby z miesiąca na miesiąc zyski były coraz większe, w związku z czym wprowadzasz kolejne ulepszenia i różnymi metodami starasz się zdobyć klientów. Chcąc z powodzeniem przekonać ich do zakupu, nie zapomnij o profesjonalnej i zachęcającej stronie produktowej. W niniejszym […]

wybrane realizacje