Linki sponsorowane są płatną reklamą, działającą na zasadach pre-paid. Wyświetlana jest ona w wyszukiwarce internetowej, obok organicznych wyników wyszukiwania. Internauci poszukujący produkty lub usługi składają w wyszukiwarce zapytania, a tekst reklamowy jest odpowiedzią na nie. Linki sponsorowane są najszybszą metodą na zaistnienie w Internecie. Poprzez swoje rozwinięte narzędzia doskonale nadaje się jako uzupełnienie tradycyjnych metod marketingu internetowego, a niejednokrotnie staje się jego głównym filarem. Do zalet tego typu działań reklamowych należy dodać dużą elastyczność i możliwość ciągłej optymalizacji kampanii oraz akceptacja linków sponsorowanych przez społeczność internautów – dokładne targetowanie sprawia, że ten typ reklamy jest dla nich pomocny.
W ramach usługi linków sponsorowanych oferujemy:
- pełną obsługę kampanii PPC (Pay Per Click) Google AdWords,
- określenie celów kampanii,
- przygotowanie strategii wdrożenia,
- działanie w oparciu o cele – konwersja lub ilość generowanego ruchu,
- ciągłą optymalizację kampanii,
- działania w oparciu o sieć reklamową Google (wykorzystanie popularnych i tematycznych serwisów),
- działania w oparciu o usługę remarketingu, czyli retargetowanie – reklama wyświetlana dla użytkowników którzy odwiedzili już serwis.
Korzyści, które zauważysz po wyborze kampanii linków sponsorowanych:
- Twoja reklama zostanie wyemitowana natychmiast na czołowych pozycjach w wyszukiwarce,
- koszt generują wyłącznie kliknięcia w reklamę,
- możliwość zastosowania nieograniczonej liczby słów kluczowych,
- zaawansowane statystyki i raporty z przebiegu kampanii,
- elastyczność emitowanych reklam, czyli możliwość ich ciągłej optymalizacji,
- możliwość reklamowania na znanych portalach,
- możliwość opracowania reklamy graficznej,
- targetowanie reklamy tylko do użytkowników, którzy odwiedzili Twój serwis,
- możliwość dokładnego ustalenia czasu emisji (dni, godziny),
- określenie dziennego lub miesięcznego limitu środków przeznaczonych na reklamy.