oferta

Reklama sponsorowana

Reklama sponsorowana

Linki sponsorowane są płatną reklamą, działającą na zasadach pre-paid. Wyświetlana jest ona w wyszukiwarce internetowej, obok organicznych wyników wyszukiwania. Internauci poszukujący produkty lub usługi składają w wyszukiwarce zapytania, a tekst reklamowy jest odpowiedzią na nie. Linki sponsorowane są najszybszą metodą na zaistnienie w Internecie. Poprzez swoje rozwinięte narzędzia doskonale nadaje się jako uzupełnienie tradycyjnych metod marketingu internetowego, a niejednokrotnie staje się jego głównym filarem. Do zalet tego typu działań reklamowych należy dodać dużą elastyczność i możliwość ciągłej optymalizacji kampanii oraz akceptacja linków sponsorowanych przez społeczność internautów – dokładne targetowanie sprawia, że ten typ reklamy jest dla nich pomocny.

W ramach usługi linków sponsorowanych oferujemy:

  • pełną obsługę kampanii PPC (Pay Per Click) Google AdWords,
  • określenie celów kampanii,
  • przygotowanie strategii wdrożenia,
  • działanie w oparciu o cele – konwersja lub ilość generowanego ruchu,
  • ciągłą optymalizację kampanii,
  • działania w oparciu o sieć reklamową Google (wykorzystanie popularnych i tematycznych serwisów),
  • działania w oparciu o usługę remarketingu, czyli retargetowanie – reklama wyświetlana dla użytkowników którzy odwiedzili już serwis.

Korzyści, które zauważysz po wyborze kampanii linków sponsorowanych:

  • Twoja reklama zostanie wyemitowana natychmiast na czołowych pozycjach w wyszukiwarce,
  • koszt generują wyłącznie kliknięcia w reklamę,
  • możliwość zastosowania nieograniczonej liczby słów kluczowych,
  • zaawansowane statystyki i raporty z przebiegu kampanii,
  • elastyczność emitowanych reklam, czyli możliwość ich ciągłej optymalizacji,
  • możliwość reklamowania na znanych portalach,
  • możliwość opracowania reklamy graficznej,
  • targetowanie reklamy tylko do użytkowników, którzy odwiedzili Twój serwis,
  • możliwość dokładnego ustalenia czasu emisji (dni, godziny),
  • określenie dziennego lub miesięcznego limitu środków przeznaczonych na reklamy.

wybrane realizacje